mandag 3. august 2015

Kvitafjell 977

Etter en uke i syden måtte jeg bare ta Kira med på en topptur. Valget falt på en topp i Hunnedalen som jeg ikke har besøkt før. 


Dogvallyroad



Er vi på vei inn i en ny istid ? Vi er kommet til 3 august, og ennå er det mye snø når du kommer høyt nok.


Stakkars postmann som må helt opp hit for å levere post :-) Herfra ser jeg nesten Hytta. Enden av Gravann skimtes 


Har vært på mange av toppene som jeg kunne se herfra, litt kult når en kjenner igjen fjellene. Her ser en Dramreisknuten, den bør besøkes om du ikke har vært der. 


Kira liker å stå på buldresteiner, trenger bare en liten " opp" så vet hun at det er fotografering på gang :-)


Naturens eget badeland, men litt for kaldt i dag. 

Enda en kjekk topptur i Hunnedalen. Dette området er nok mitt favorittområde, både fjellene og  Turistforeningens hytter. 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar